VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► Koza



KOZA




Na stránce :
Když jsi se učil řeč zvířátek, dělala ti jediný problém koza ! Nemohl jsi si vzpomenout na její citoslovce, místo aby jsi zamečel " mee, mee " jsi nám sděloval, že koza říká- Já jsem koza! já jsem koza ! :)



dida1357 , děkuji za nominaci mé stránky  na GSO  :  #149

       
                                               K vytvoření stránky  jsem použila níže uvedený kit  Wooden Farm od  Le petit scrap





WOODEN FARM








V případě zájmu, k dispozici zde:





FREEBIE OD MAYASA :   Obrázek je klikací  


3 komentáře:

Eloisa (Heloise) řekl(a)...

Me encantan las imágenes, son muy simpáticas. Saludos.

Lowell řekl(a)...

Greetings! I think your son and the goat have bonded. A beautiful portrait! Our daughter raises goats in south Florida and now has about 15.

Stella řekl(a)...

is really a pleasure to visit your blog, you have exquisite taste .... and whenever you find the inspiration to maybe give you an adjustment to what we have in mind and fail to materialize .... thanks for such beautiful work and ideas!