VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► Řasenka



Řasenka







Fotografie jsou doplněny  textem : Byli jsme spolu  na velkých nákupech, Maminka si koupila vysněnou, černou,objemovou řasenku ,která řasy natáčí a prodlužuje! Po návratu domů jsi byl moc hodný, ani jsi nedutal.Byla jsem ráda, že mohu nákup vybalit a uklidit na patřičná místa, aniž by se mi po bytě části , za pomoci dětských ručiček roztrousily! Tvé mlčení však začalo být podezřelé, šla jsem se podívat, čím jsi se ve svém úkrytu tak zabavil.Po tom, co jsem spatřila, mi došla slova! Moje nová, super řasenka, aniž by jednou jedinkrát spatřila mé řasy, byla z většiny vypotřebovaná ! Když jsem ti malovátko odebrala, abych zachránila alespoň tu trošku, co zbyla, začal jsi plakat ! Nevěděla jsem jestli se mám smát, plakat, křičet, zlobit se, šla jsem tedy pro fotoaparát a musela jsem tě vyfotit! : ) 


K vytvoření stránky jsem použila níže uvedený kit Wonderland Kitsch od Cali a template od C. Schneider - temp. pack 12 - pg 2




WONDERLAND KITSCH BY CALLI DESIGN








V případě zájmů, kit je v prodeji 


6 komentářů:

nibylandia řekl(a)...

fantastic page

Lowell řekl(a)...

Superb - so colorful and fun. Is that your little boy in the first panel? Looks like he's have a great, if messy, time!

Nice to hear from you! And I hope you have a wonderful week!

Catherine řekl(a)...

What a cutie!
xo Catherine

Everson Russo řekl(a)...

Uma bela segunda feira pra ti minha amiga e uma semana repleta de carinho e poesias...beijos e beijos.

Lowell řekl(a)...

Greetings, Irene...thank you for your nice note. But I don't think you're son in a "dragon." :-) He's just doing what little boys do! At least that's how I remember things!

So sorry about your dog. It's very painful when our animals suffer. We had to put our Golden Retriever to sleep last June and that's one of the hardest things I've ever done in my life.

And your mother...I wonder what happened to her hearing. Let's hope that is temporary!

My best wishes for a great week. You've got some challenges ahead of you!

noia del mar řekl(a)...

Muchas felicidades, haces un trabajo pecioso. Y tu pagina web una maravilla. Desde España, Antonia.