VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► Můj nejmenší gratulant!



Můj nejmenší gratulant!






Dnešní úterní, upršený ( mám  ráda déšť) den rozhodl o tom, že se moje roky , budou psát, na nějaký čas, zase s jinými čísly! Tentokrát to budou sudá čísla 42! Tomášek je mým nejmenším 2 letým gratulantem! Nebýt dětí,  ani si  neuvědomuji, jak ten čas rychle letí ! 


Na fotografii jsem použila -  směs 5 ti kitů od Anna Aspens, jedná se o kity ( Art Play Find MyWay 2 + Art Play Forget Me Not + Art Play Autumn Haze + Art Play Saffron Villa + Art  Play  Palette  Seafoam ) + WA je z dílny od Babinetek 

5 komentářů:

Eloisa (Heloise) řekl(a)...

que niño más guapo. Enhorabuena.

mikča řekl(a)...

valím oči, jsi krásná ženská! rozhodně bych ti ani omylem nehádala tolik, kolik píšeš, že dneska slavíš... tak dovol, abych se připojila i já a popřála ti, ať se ti splní všecky tvé přání, o kterých sníš... užij si narozeniny!

Tojav řekl(a)...

Serdecznie gratuluję.

Everson Russo řekl(a)...

Um dia todo lindo pra ti minha amiga querida...beios e beijos.

Lowell řekl(a)...

Two very beautiful people! Lucky kid and lucky mom! And a beautiful portrait of each!