VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► zákony psího vlastnictví









ZÁKONY PSÍHO VLASTNICTVÍ










TEXT:

Zákony psího vlastnictví 

Jestli se mi to líbí, je to moje.  
Pokud to mám v tlamě, je to moje.  
Pokud ti to můžu sebrat, je to moje.  
Pokud si s něčím hraješ a položíš to, je to moje.  
Pokud jsem to měl před chvíli, je to moje.  
Pokud to jen vypadá jako moje, je to moje.  
Pokud je to moje, nesmí se to podobat ničemu z tvých věcí.  
Pokud to rozkoušu na kousky, všechny kousky jsou moje.  
Pokud jsem to viděl první, je to moje.  
Když se to rozbije, je to tvoje . 




Na fotografii je náš Riky z roku 2006

4 komentáře:

Catherine řekl(a)...

Haha - so very true!
xo Catherine

Lowell řekl(a)...

Very funny! And so true! We lost our Golden Retriever a couple of years ago and miss her terribly, but we just adopted two little kittens (twin sisters). They are a lot of fun but into everything and keep us on our toes.

Hope life goes well with you; my best wishes always!

Cristina řekl(a)...

Preciosa entrada y por cierto que son exactas las leyes mencionadas!
te dejo un fuerte abrazo, bella jornada!

Antonio Machado řekl(a)...

Hello Harlequin,
beautiful picture and dog!
A hug