VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► MAMINKA






 MÁMA




Každý malý človíček , který se narodí, jako první vidí mámu. Ještě ani neví co je to láska, ale ví, že tuto osobu bude milovat navěky. Ať už se s ním stane cokoliv a osud ho zavane kamkoliv, vždy to bude máma, kterou bude milovat a kterou bude nosit ve svém srdíčku jako drahocenný klenot.  Když jsem se narodila, tak Bůh mi dal  anděla, o kterém věděl, že mě bude provázet   tady tím těžkým životem. Mám tu nejskvělejší mámu!  TY jsi můj anděl, který mi vždycky pomůže, když je mi nejhůř. Naučila jsi mě, abych byla silná, tak , jako jsi ty.  Jsi anděl, který mi pokaždé dává sílu žít, když už jsem na pokraji všech sil. Díky za všechno, co mi dáváš, za to, jak jsi mne vychovala, díky za všechen tvůj čas, za každou tvou radu. Díky!  Děkuji ti maminko ,  jsem moc ráda, že tě mám !




Děkuji Dida1357 za nominaci mé stránky na GO: #65


K vytvoření stránky jsem použila níže uvedený kit od Le petit scrap + template od Eudory Designs





VINTAGE TREASURE BY LE PETIT SCRAP






 



V případě zájmu k dispozici  ZDE:


4 komentáře:

Lowell řekl(a)...

This is a beautiful tribute to a beautiful woman. A good mother is like finding the world's greatest gemstone!

Please note that I've consolidated all of our blogs into one, which is on our website, L & L Photography.

The URL for the blog is:

http://www.landlfotos.com/blog

Hope to see you there occasionally and hope that all goes well with you and your family.

Margó řekl(a)...

Wonderful MAMA! Beautiful thoughts!!! <3

mikča řekl(a)...

Irenko, to je tak krásné a tak dojemně napsané...! Tvoje máma musí být šťastná, že má takovou dceru.

Everson Russo řekl(a)...

You have a good week....