VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► SOUČÁST ŽIVOTA ....




SOUČÁST ŽIVOTA  ....








Nevím, která hodina by byla nejvhodněší pro vložení dnešní, speciální stránky ! Patrně žádná, ale chci poukázat, že je možné vytvořit stránku i na jiné téma ,  než jsou naše milované ratolesti !  Na snímku je fotografie mojí babičky ! ( maminka - maminky  ) 


dida1357  , děkuji za nominaci mé stránky  na GSO : http://www.digishoptalk.com/boards/showthread.php?t=298167&page=3  # 119


K vytvoření stránky  jsem použila níže uvedený collab , Fleural kit  od  Le petit scrap a Aiyana Création, +   templates od Eudora designs




FLEURAL 






V případě zájmu, k dispozici zde:





 FREEBIE OD LALA: Obrázek je klikací


6 komentářů:

Catherine řekl(a)...

Such pretty blues!
xo Catherine

Lowell řekl(a)...

This is such a nice tribute to your grandmother! Us old folks always like to be appreciated!

Thank you for your kind words. I take it you've been to our new site. We'll be posting on our blogs there from now on.

I'll give you the URL just in case:

http://landlphotography.weebly.com/

I hope your week is made up of joy and love and lots of good things to eat! :-)

Eloisa (Heloise) řekl(a)...

Que bonita memoria y que bonitas imágenes. Saludos Harlequin.

mikča řekl(a)...

umřela ti mladá... pár měsíců před tím, než jsem se narodila já... Iri, rozbrečela jsi mě, mně babička odešla teď v sprnu a ještě jsem to v sobě úplně nezpracovala a nesmířila se s tím... a byla vzhledově stejný typ jako ta tvoje

Tojav řekl(a)...

Piękne kompozycje kwiatowe. Ładnie wygląda ten błękit.

Everson Russo řekl(a)...

Um feliz dia internacional da mulher pra ti minha amiga querida,,,beijos e beijos e parabéns pela sua alma feminina...