VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► CHLAPECKÝ MAČ !




CHLAPECKÝ MAČ ! 







Text v obrázku : Je shodný s textem písničky o Šmoulích klucích, jen jsem zaměnila oslovení " šmoulí " za chlapecké ! ... Malí chlapci , jsou dnes v akci , poznáš co jsou zač ! Malí chlapci , jak se patří , správnej chlapeckej mač !


dida1357  , děkuji za nominaci mé stránky  na GSO : http://www.digishoptalk.com/boards/showthread.php?t=295342&page=3  # 114

K vytvoření stránky  jsem použila níže uvedený kit  Meńs addiction  od Le petit scrap + overlay 12x12 od Digital Scrapper


MEŃS ADDICTION BY LE PETIT SCRAP








V případě zájmu, k dispozici zde:





8 komentářů:

Everson Russo řekl(a)...

Belas imagens minha amiga, as crianças sempre nos são belas e inspiradoras....beijos de bom dia pra ti.

Eloisa (Heloise) řekl(a)...

Me gustan todas, pero la del bebé y el ratoncito me encantan, son muy simpáticas. Saludos.

KATYKAMi řekl(a)...

Nádhera nádherná :)
Príma den

。♥ Smareis ♥。 řekl(a)...

Nemluvím Váš jazyk prelozen googlem více comentário.Adorei že můj blog a já jsem po Zpět na jindy. Práce je krásná. pozvat, abyste věděli, můj blog a následujte mě, jestli se vám líbí ... Embrace a skvělý víkend.

Lowell řekl(a)...

You have certainly captured the essence of the male person - a male person of an early age!

Looks like a Christmas wonderland to a boy!

Well, that's the way it looks to me! What a lucky son you have!

。♥ Smareis ♥。 řekl(a)...

Děkujeme vám za vaši přítomnost, byl jsem velmi šťastný, že vás přijmou, budu tady navždy tě vidím. Skvělý víkend. Polibky!

Everson Russo řekl(a)...

Um final de semana de muito carinho e muita poesia pra ti minha amiga...beijos e beijos.

。♥ Smareis ♥。 řekl(a)...

Que beleza esse trabalho, lindíssimo. Beijos e ótima semana.