VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► Scary time



Scary time



Nedokázala jsem se rozhodnout, jaká stránka má kit prezentovat, tak jsem vystavila obě! Ráda bych znala váš názor, kterému pozadí dáváte přednost vy ? ( Je stejné, jen jsem ho jinak osvětlila ) 


strana A


 strana B.


dida1357, děkuji za nominaci mé stránky  na GSO  

K vytvoření stránky jsem použila níže uvedený kit Scary Time od Le petit scrap





SCARY TIME BY LE PETIT SCRAP





Sada obsahuje: 25 papírů + 124 prvků. Všechny dokumenty jsou v  jpg, 3600x3600, 300 dpi ... prvky jsou v png , velikost při rozlišení 300 dpi . 









V případě zájmů, kit je v prodeji 









FREEBIE OD MAYASA : Obrázek je klikací 



8 komentářů:

Tojav řekl(a)...

Pierwsza fotografia podoba mi się najbardziej. Jest taka słoneczna, choć trochę straszna.

Lowell řekl(a)...

Your creativity knows no bounds! I especially like the way your have your handsome boy in two different sizes! This is so well done.

BTW I saw a model in an ad on TV last night who looked very much like you!

Mr. Paparazzo řekl(a)...

This is very good idea. Nice kits for Halloween :)

Bird řekl(a)...

A mi me gusta la del lado A ........ y de la otra serie me gusta mucho la nº 2...saludos y buen fin de semana.

Bird.

Catherine řekl(a)...

Such cute Halloween pages!
xo Catherine

Cildemer řekl(a)...

Adorable! My favourite is the first one!
Thanks for sharing;o)

***
Hope you are having a wonderful weekend****

Marzenna G. řekl(a)...

Wonderful !!! :)))

Lowell řekl(a)...

Greetings! I wanted to thank you for your visit and nice comment on our Images blog. Hope you had a fun Halloween and that you are enjoying the day today, too!