VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► OCENĚNÍ




OCENĚNÍ




Přes víkend jsem nebyla v kontaktu s počítačem. Dnes jsem ho otevřela a čekalo na mne milé překvapení ! Děkuji za další dvě ocenění  ! Opravdu si toho vážím Stella  http://antique-passion.blogspot.com/2011/09/premios-y-flores.html, moc děkuji!
Následující cena požaduje splnění tohoto úkolu ! 

SDĚLIT 3 LŽI A 3 PRAVDY TÝKAJÍCÍ SE MÉ OSOBY!








3x PRAVDA
- Miluji kreativní umění
-   Příroda mne nabíjí pozitivní energií!
- Doslova hltám moudrost a zkušenosti starší generace !


3X LEŽ 
- miluji pavouky
- velmi se zajímám  o politiku !
- mám v oblibě arogantní lidi  !

Žádné komentáře: