VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► OCENĚNÍ




MOJE PRVNÍ OCENĚNÍ BLOGU




Pane Bože, když jsem četla zprávičku ohledně ocenění za můj  blog  , myslela jsem si, že mne trefí šlak …Jakékoli ocenění  symbolizuje, že blog je něčím vyjímečný a originální ! … Musím říct, že jsem nikdy nečekala, od nikoho ocenění mého blogu ! O to větší radost mi to udělalo, stále tomu nemohu uvěřit a popadnout dech ! … Jsem velmi ráda, že můj blog někdo prohlíží a líbí se mu moje práce  ! Za toto nádherné ocenění velmi , velmi , velmi děkuji STELLE - http://antique-passion.blogspot.com/  , opravdu , moc si toho vážím !




Moje nominace :
Jelikož můj úhel zájmu je velice široký , obdivuji vše na čem si dala lidská ruka záležet a vlastně je jen málo věcí , které mne nezajímají! Proto i moje nominace bude různorodá! Vím, že všichni se ponořujete do svých koníčků a zálib s tím , aby výsledek byl co nejdokonalejší, svým zálibám obětujete mnoho ze svého volného času ! Proto bylo velmi těžké vybrat z té velké řady kouzelných blogů , pouze 6  ! 
Zde jsou :
► kde nepanuje lhostejnost ke zvířátům -  TALKING DOGS - http://www.talking-dogs.com/2011/08/103-dogs-rescued-from-ripley-county-mo.html#sf
► úžasné  fotografie  - JACOB - http://images-amomentintime.blogspot.com/
► kouzelný  klasický scrapbook - BERITS HOBBY BLOG - http://beritshobbyblogg.blogspot.com/search/label/Herrekort
► originální digitální scrapbook - THE WAY I SEE IT... http://shawna34.blogspot.com/
► nádherná poesie - EVERSON RUSSO - http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.olivrodosdiasdois.blogspot.com%2F&hl=cs&langpair=auto|cs&tbb=1&ie=utf-8

 PRAVIDLA PRO UDĚLENÍ TOHOTO OCENĚNÍ! 
1. Ocenění i s pravidly umísti na svůj blog! 
2.  Nezapomněň zahrnout link osoby, která ti ocenění udělila
3.  Nominuj 6 blogů
4.  Zanechej zprávu na jejich blogu, aby věděli, že mají na Tvém blogu ocenění
5.  Napište, o čem sníte nejvíce 

Všechna pravidla jsem splnila, zbývá  jen poslední – říci o čem sním! … Nelehká otázka, nejsem náročný člověk, vše podstatné se mi vyplnilo, mám 3 zdravé, krásné děti, milujícího partnera, střechu nad hlavou, víc snad k životu nepotřebuji, snad jen , možná nesplnitelný sen! ,aby se lidé měli rádi, aby je neovládala závist, zloba , aby nesoudili ostatní podle majetku,  barvy pleti, práce  …..a hlavně, aby se neotáčeli zády k problémům těch , kteří si neumějí sami pomoci , aby se neotáčeli zády k problémům dětí a zvířat ! 


13 komentářů:

Everson Russo řekl(a)...

Obrigado pela citação do meu blog, levarei o selo e o guardarei no link de presentes, www.olivrodosdiasdoispresentes.blogspot.com , obrigado,,,boa semana pra ti...beijo

mikča řekl(a)...

moooooc gratuluju!! opravdu si to zasloužíš a stojí za tím tak tvrdá dřina, že si to ani nedokážu představit, kolik stovek hodin jsi u této práce strávila...

Berit řekl(a)...

Thank you so much!! I am so honored!!
Hugs, Berit

Pantherka řekl(a)...

Velká gratulace Irenko!!!

Zuzi řekl(a)...

gratulujem :o)

Maria Blanca"AyamontinoMaria" řekl(a)...

Felicidades por el premio! Y gracias por participar en el sorteo de mi blog...¡que tengas suerte! Un beso. Maria

Andrew řekl(a)...

Your blog is so colourful....

Rebecca řekl(a)...

hola Harlequín,
felicitaciones por ese premio tan bonito.

un abrazo carinoso^^

Anonymní řekl(a)...

thanks 4 visiting my blog.. have a nice day

KATYKAMi řekl(a)...

Moc, moc gratuluji k úžasnému úspěchu :)K.

Mab řekl(a)...

Hi Harlequin,
Thank you so very much for choosing my blog! Soon I will choose the 6 blogs!! :)
Have a nice day!

Cildemer řekl(a)...

Thanks for visiting my place and taking the time to comment;o)

***
Have a nice and happy day****

FABIANO řekl(a)...

Passando por aqui e te desejando um ótimo começo de fim de semana.

Grande abraço.