VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► Něžný moment





Něžný moment





......  jsem stále ve fázi učení ! Na této stránce jsem se učila text do kruhu! Vím, je spousta kruhových textů již hotových, ( kdybych je použila , byla bych bez práce :) ,  ale nikdy se mi tyto hotové texty nehodily k tématu fotografie, nebo jsem potřebovala něco sdělit mým rodným - českým jazykem , a zase jsem byla v koncích ! :) Opravdu, jako u každého začátku  jsem se dost zapotila a peprná slova lítala do všech stran !  :) . Jsem si chvílemi říkala, že můj Gimp pracuje sám a nepotřebuje mne k potvrzování kroků, opravdu si dělal  co chtěl :)))! Podařilo se mne ho však  usměrnit a nějak jsme spolu zvládli i text do kruhu ! : ) 

Moje lo: Něžný moment
NOMINOVÁNO NA GSO: 
děkuji Bettieescrap





Kredit: Papír - Sweet Love by Margi + element - For you to Laura

31 komentářů:

Tânia Camargo řekl(a)...

Bylo to skoro textu v kruhu.
A obraz je krásný:)
Gratulujeme,

Pozdravy z Brazílie,

Tania

Kuki řekl(a)...

Really fantastic page!

Jacob řekl(a)...

You should be proud! This is a beautiful work of art. And the words in a circle came out very well!

Enrique G.A. řekl(a)...

Dobrý start s dobrým designem a dopisy cicrucalres má nquedado dobře.
Zdravím .-

Zuzana řekl(a)...

krásný to máš!!!! jj, jo a abych se moc nenudila:-))

Bengts fotoblogg řekl(a)...

Very nice, great blog.

Xurde Radío řekl(a)...

Es muy bonita, me encanta.
Un saludo

Pantherka řekl(a)...

Super Irenko, ty se holka nezdáš ... a taky nevzdáš, jo, slyším ta krásná česká slovíčka jak poletují, ale aspoň si člověk uleví. Obdivuji tě, že jsi se nedala, že jsi zvítězila, já bych s tím asi ... sekla ... :-)Taky jsem se do tohoto zatím nepustila a myslím, že ani nepustím ...

mikča řekl(a)...

úžasné ločko! se mi zdá, že k tobě budu muset do učení! :-) do tajů kruhových textů jsem ještě nepronikla a obávám se, že kvůli času ještě dlouho ani neproniknu :-( (nehybná psychicky hooodně zmatená babička na opatrování, bohužel i vcelku nebezpečná sobě a okolí, neboj, jen občasná péče, nejsem superman, abych stíhala všecko)... chtěla jsem dát na blog něco jako "odpočítávací příspěvek", ale nestíhám vůbec nic, tak jen ve zkratce - už se to pohnulo, zítra v 9h ráno vstupní psychologický pohovor, tak drž palec :-)

mikča řekl(a)...

jo a ta fotka tam byla i před tím, a ksicht to fakt je, protože to zmáčknul zrovna v momentu, kdy jsem na něho zuřivě vyvalila oči a láskyplně pravila: nefoť mě, ty pako :-))

Bob Bushell řekl(a)...

Nice and playing.

Gaspar de Jesus řekl(a)...

HARLEQUIN
THANK YOU VERY MUCH!
BEAUTIFUL BLOG
G.J.

Evanir řekl(a)...

Estamos distantes e ao mesmo tempo tão perto..
A amizade
que nos une pode vencer todas as distâncias.
Ela sim é mais forte que o tempo.
No decorrer da nossa existencia se vacilamos
em alguma coisa.
Seus verdadeiros amigos estão ali sempre
a seu lado mesmo se o Mundo conspire
contra você.
Hoje quero deixar um abraço através dessa telinha e dizer
te amo linda amizade por tudo que representa na minha vida.
Um beijo carinhoso,Evanir.
Tem o presente na postagem.
Amigos Para Sempre.

Evanir řekl(a)...

Estamos distantes e ao mesmo tempo tão perto..
A amizade
que nos une pode vencer todas as distâncias.
Ela sim é mais forte que o tempo.
No decorrer da nossa existencia se vacilamos
em alguma coisa.
Seus verdadeiros amigos estão ali sempre
a seu lado mesmo se o Mundo conspire
contra você.
Hoje quero deixar um abraço através dessa telinha e dizer
te amo linda amizade por tudo que representa na minha vida.
Um beijo carinhoso,Evanir.
Tem o presente na postagem.
Amigos Para Sempre.

Cildemer řekl(a)...

Adorable!

***
Belle journée****

Mariolino řekl(a)...

se ti vede Andy Warhol, ti copia.

Everson Russo řekl(a)...

O bom da vida é esse aprendizado diario que temos,,,estamos sempre a busca da perfeição dos sentimentos e da alma...grande beijo de bom dia pra ti amiga.

Stella řekl(a)...

Dobrý den Ireno, mrzí mě, jestli to není dobře vyjádřeno, já používám překladač, a víme, že není příliš spolehlivý ... mohu stát váš fanoušek, a já vám mám ráda svou práci .... digitální album, kdybych vám odkaz na můj blog ... pozdrav ze Španělska a díky za návštěvu!

Soledad řekl(a)...

Hola Harlequin, me parece preciso todo lo que haces, es dulce y delicado.

Un beso

KATYKAMi řekl(a)...

Moc velká šikulka a celý krásný blogísek :)
Moc děkuji za milý komentík a přeji sluníčkový dníček a ne jen ten dnešní :)
K.

Eliana řekl(a)...

Tvůj blog je krásný, vaše práce je fantastická. Gratulujeme! :)

Gostei muito da sua visita ao meu blog e agradeço muito você tornar-se uma seguidora.

Abraços.

Everson Russo řekl(a)...

Um belo final de semana pra ti minha amiga querida...beijos.

FABIANO řekl(a)...

Estou passando e lendo seu conteúdo, muito bem organizado e elaborado, boa escrita.

Muito bom mesmo. Abraço.

marzenna79 řekl(a)...

Fantastic job, greeting from Poland !!!

Julie řekl(a)...

Me encanta lo que haces y poco a poco se aprende todo. Un abrazo y mi cariño especial.

Abedul řekl(a)...

Te felicito, tienes un blog precioso y promete...encantada de conocerte, un saludo de acogida, hasta pronto un abrazo inmenso de circulos. ..Begoña

Daniela řekl(a)...

nice blog, great kreation

wonderful

Aloysa řekl(a)...

Great work! I liked it a lot.

tinajo řekl(a)...

Sweet! :-)

Joop Zand řekl(a)...

Lovely ..... your creations are very nice.

greetings, Joop

petrolin50 řekl(a)...

K té fotografii. No jak jinak než to pivečko je jen pro dospěláky. Žena pak pro mne a hlavně pro děti. Dnes už i vnoučata. Haha. Dobrá poznámka. Srdečně zdraví Petr.