VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !


JE TO PŘESNĚ 1. ROK

Dnes je to přesně 1 rok, co jsem se začala zajímat o techniku zvanou DIGISCRAPBOOK. Velice se mi líbila úprava fotografií tímto způsobem. Já doslova hltala dílka  všech rukou, ve kterých je tolik šikovnosti  ( domnívala jsem se, že se o tuto techniku zajímají jen něžná pohlaví, ale za ten rok, sbíráním inspirací, jsem zjistila, že ne jeden zastánce mužů se zabývá  tímto koníčkem,!)   ! Přála jsem si jen tak do albumu vyzdobit fotečky našich rodinných  výletů. , když se nejednalo zrovna o hromadné seskupení fotek z výletů, zase mne lákalo naše miminko, chtěla jsem mu udělat  památečnou nádhernou fotografii z miminkovského věku, z prvního zoubku, z prvního krůčku, atd, atd…právě touto technikou! Jelikož jsem pěkně paličatá, dala jsem si za úkol se s tím poprat ! … Holky, které se  zasloužily o to, abych to nevzdávala, a pokračovala  i přes první neúspěchy , jsem zmiňovala v průběhu tohoto roku ! Koho jsem však nezmínila , tak moji úžasnou franc. designerku Cali, která mi dala tu důvěru a oslovila mne, já jsem její pozvání přijala a ode  dne 16.11.2010 jsem členem jejího talentovaného  týmu  . Jsem velmi ráda, že jsem ten velký krok , v té době do neznáma udělala! … z ničeho nic se stalo z mého přání , právě díky Cali, která mne zásobuje , tzn.  termínově úkoluje : ))) a tím pádem udržuje v aktivitě . ) koníček ,  tuto činnost provádím ve svém volném čase, pro potěšení -  relaxuji u ní ! (když momentálně nerelaxuji na  čerstvém vzduchu, s vůní přírody ! : )    Také do ní vpisuji  své pocity a nálady. Někdy je moje lo střídmé, jemné, něžné . Jindy se u něj doslova vyřádím . ) ! 

Říká se , že …. Kdo nemá nějaký koníček, zálibu,  je, člověk bez ducha, šarmu, švihu a elegance.  Také je velmi potěšující , že nerealizujeme každý stejné  hobby,  bylo by to velmi smutné a jednostranné!  Proto všem Vám moji milý čtenáři přeji mnoho  úspěchů, a radosti při naplňování svého vnitřního já ,  ve svých různorodých a úžasných ROZBÍJEČÍCH NUDY : )  ! Mějte krásný , pohodový den se sluníčkovou náladičkou ! 


PS.: A jeden malilinkatý dodatek ! Dostávám průběžně dotazy, proč nemám otevřené komentáře na blogu ! Tak jsem se rozhodla, že dnešním dnem , začíná sféra otevřených komentů na mém blogu ! J

4 komentáře:

mikča řekl(a)...

je mi potěšením, že ti sem můžu napsat první otevřený komentář :-)) gratuluju ke krásnému ročnímu scrapovému výročí a zároveň obdivuju, že si to takhle hezky pamatuješ (já na takové pamatování hlavu nemám, to přiznávám rovnou)... mám moc ráda tvoje ločka, jsou osobitá, vytvořila sis vlastní rukopis... do dalších scrapových let ti přeju hodně nápadů, elánu i času na tvorbo tvé nádhery... jsi fakt DOBRÁ!!!

Vivi řekl(a)...

Musím se přiznat, že mě digiscrapování nachlo. Krásné, milé...Moc fandím a jdu se dál kochat překrásnými dílky.
Krásné léto přeje Vivi

Marzenna G. řekl(a)...

Greetings from Poland from Gdynia ! :)

Jacob řekl(a)...

Hi Irene...As I've said before, you are very gifted and hope that you will find a way to share your gifts with a larger audience!

This is so excellent. And there's so much to see and think about.

Thank you very much for your kind words. I'm also your fan and admirer!

Best wishes to you and yours!