VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !



Lost Past - Paper Pack  by Cali Design



Toto balení obsahje 13 příspěvků ( 3600 x 3600, 300dpi ) + bonus




 zakoupit můžete ZDE : ( SCRAP BIRD )

Moje lo :
Jupíííí, 7 statečných se vrací ..... !

Nominováno na GSO :
http://www.digishoptalk.com/boards/showthread.php?p=2841033&highlight=harlequin#post2841033 #4,
děkuji Kuki








Chci velmi poděkovat SHAWNE MARKEWICH (SHAWNA34) z Canady, která si dala se mnou tu práci , obětovala mi kus svého času  a posunula mne tím o kousek dál , zasvětila mne do zakoutí , o kterých jsem ani netušila, že se dají v Gimpu provádět, je to  skvělý člověk, kterých je na světě velmi málo! DĚKUJI TI ! JSI SUPER ŽENA A DOKONALÁ SCRAPERKA ! THANK YOU VERY MUCH SHAWNA !