VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ► REPRODUKCE JAKÉHOKOLI UŽITÍ OBSAHU TOHOTO BLOGU , V CELKU , ANI V ČÁSTI ( JAK V GRAFICKÉ, TAK TEXTOVÉ , ČI JINÉ PODOBĚ ) , POKUD NENÍ UVEDENO JINAK, JE ZAKÁZÁNO, BEZ PŘEDCHOZÍHO, PÍSEMNÉHO SOUHLASU AUTORA. DĚKUJI VÁM ZA RESPEKTOVÁNÍ !

► moje prvotina v CT



It's Christmas by Cali design







zakoupit můžete ZDE    

moje LO / zima, mráz, Vánoce ...
NOMINOVÁNO NA GSO:
http://www.digishoptalk.com/boards/showthread.php?p=2732742&highlight=harlequin#post2732742 #97,
děkuji Elen



LO zima, mráz, Vánoce -  je moje prvotina ve více věcech . Po oslovení Cali , jsem začala zjišťovat co obnáší CT, nejprve jsem se nechtěla nikde uvazovat, ale ona byla tak milá ,trpělivá, ochotná a vše mi vysvětlila, rozhodla jsem se tedy jedno CT zkusit,ať na vlastní kůži poznám, co to obnáší :) ... a s prvním CT, je moje níže uvedené lo i prvním lo v tomto skvělém týmu!